середу, 1 лютого 2017 р.

СВІТОЧ  УКРАЇНСЬКОГО  ДУХУ -  ІВАН  ОГІЄНКО



 « Я взяв своє серце малими руками
Й віддано поклав Україні до ніг,
І юна любов розцвілася між нами
І став я орати твердий переліг.

Й нікому вже більше не дав я любові.
Бо другого серця кохати не маю
І вірним зостанусь, аж дошки соснові
Єдину любов мою спинять без краю...»


Іван Огієнко «Вікові наші рани»



15 січня виповнюється 135 років від дня народження нашого земляка, видатного українського вченого, мовознавця, державного,
 громадського та церковного діяча
Івана Огієнка.
    Його ім’я  стало символом української державності та соборності. В історію нашої духовності Іван Огієнко ввійшов як один з її творців, ідеолог Українського Православ'я, учитель нової ери відродження Української Церкви, другий в історії Української Церкви перекладач Біблії ( 1940, 1962 ), невтомний трудівник на ниві українського відродження, один із будівничих української національної освіти.
     На пошану нашого видатного співвітчизника у юнацькому абонементі діє
розгорнута книжкова виставка «Апостол правди і життя». Вона пропонує пройтися сторінками біографії та творчості ювіляра, ознайомитися з його багатогранною та унікальною особистістю. Користувачі можуть ознайомитися з книгами, журнальними та газетними статтями, у яких розповідається про внесок І. Огієнка в розвиток української мови та культури.Виставка діятиме до 30 січня.
       Це справді універсальна і унікальна постать в історії України, надзвичайно обдарована, яка самовіддано і саможертовно керувалася виключно інтересами української нації, служила власному народу. Написані вченим понад півтора тисяч праць стосуються тієї чи іншої української ділянки історії, культури, мовознавства, філософії, історії держави. Його дослідження проблем і самобутності української мови, культури, історії української православної церкви принесли йому ім’я і велич ученого світового масштабу. 

Немає коментарів:

Дописати коментар